sista skoladagen

hej, idag har varit en jobbig dag för mig, jag er nämligen sjuk och hostar som en galning... inge kul alls :O och inte nu när vi går på sommarlov imorn
men men man får väl bara skylla sig själv för att man började "klä sig lätt" för tidigt xD
idag for jag till skolan som började halv tio och då skulle vi fika, efter de städade vi klassrummet, ett metodrum och våra skåp :) sen åt vi lunch, men jag var tvungen att fara hem kl tolv för att jag mådde inte spec bra, och klassen, voc 1a och tvåorna skulle gå till nordanå och spela brännboll. och de kunde ju inte jag vara med på så jag for hem och sov ;) innan jag for så stod vi (klassen) vid en av utgångarna och då såg vi ett helt gäng maskerade kaplanare komma gående mot skolan, de skulle bomba skolan med vattenballonger :P haha men de tog sig inte in :P men via en källa så fick jag veta att de tog sig in lite senare då jag hunnit fara hem :P

annars har jag bara suttit/legat och kolla på tv :P sovit litegrann och tråkat :P

men nu ska jag kolla lite till på tv sen gå och lägga mig :P hare bra hejdå

/Amanda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0