Sova

Godkväll ;)

Såhär långt på lovet så har jag inte gjort så mycket. Sov hur länge som helst natten till torsdag, mycket härligt måste jag säga för det blev inte mycket sömn sista veckorna av skolan på grund av skolarbete och att jag, Jennfier och Ville hade en tendens att lägga oss ganska sent :P Fast sen natten till igår så kunde jag inte alls sova nästan eftersom att jag fick astma av att kattungarna var på mig och jag hade glömt allergimedicinen, men aja, det är ju lov så de kan jag ju ta igen senare ;) Haha :)

Igår kväll så var jag med mamma och Mimmi och grillade lite vid lekparken :) Roligt var det, men sjukt mycket mygg och så blev vi utskällda av en tant som trodde att vi skulle slänga glasflaskor i marken av någon anledning x]

Idag har jag packat upp allt som jag hade hem från lägenheten i Vännäs över sommaren, det var jättemycket saker och jag höll på hur länge som helst, är inte klar än heller :P

Sen på måndag kommer Ville hit ♥, på tisdag har vi fyra månader så det är roligt att han ska vara här då :] längtar ♥

Haha, snyggaste posen båda har ;D <3 Älskar dig <3

Nu så ska jag kolla på scrubs och sen sova :)

Ha det bra

Sara

Kommentarer
Postat av: Ville

Haha skällde din mamma tillbaka? :p, Och jo de kul att vi är med varann på 4a månaders dagen<3.Imorgon ses vi tidigt på morgonen vetty;) dock kan vi lägga oss sen igen om du vill jag lär ju vara död om inte sover lite i bilen:P, Puss älskar dig gumman<3

2010-06-13 @ 13:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0