Miiaow ;)

Hej ;)
Nu sitter jag och ska snart ha svenska, har just haft min engelskaredovisning :) Det var hemskt må jag säga, men nu är det gjort. Fick lite hjälp av att Jennifer satt längst bak i klassrummet och smilade åt mig ;) Hehe



Idag har jag för ovanlighetens skull ingen veterinär, utan det är flyttat till imorgon eftermiddag. Efter lunchen så ska klassen till Gunnar, vår matte- och kemilärare, för att äta glass ;D Haha, efter det så slutar jag, så det är en ganska så chill dag.

Våra kattungar har blivit så stora nu så att de kan ta sig upp i våningsängen ^^ Så det lär inte bli någon sömn alls hemma hos mamma eftersom at dom skuttar runt hela tiden inne i mitt och Mimmis sovrum :D

Nu kom läraren hit så vi ska börja lektionen.

Sara

Kommentarer
Postat av: Feffe

Muhehe <3

Måste ju göra något med käften så det blev ett smil ;)

Kattungar!!!!!

<3

2010-06-07 @ 16:08:58
URL: http://itsfeffe.blogg.se/
Postat av: Sara

haha ;D <3

2010-06-07 @ 16:09:35
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0