Åsele, FTW ;)

Hejsan ;)
I helgen så är jag hemma hos Jennifer i Åsele för att vi ska ta hand om hennes gullisar :] två hästar, fyra katter och två marsvin tror jag att det är, haha ;)
Det är så härligt att vi redan har hunnit varit till stallet två gånger sen vi kom igår. Det är väl inget ovanligt när man har häst, har ju själv gjort så med foderhästen förut men det är snart ett år sedan jag höll på i stallet mycket (nu rider jag bara en gång i veckan på sin höjd.) Men det är jätteroligt iaf, till och med att bara mocka, haha! ;)

Nu så sitter jag och Jennifer och chillar med varsin dator och funderar på att gå och väcka Ville, som också är här. Den lilla saken har bara sovit medans vi hunnit äta frukost, till stallet, se på TV och suttit vid datorn ett tag, det är inte okej x]

Nae nu ska jag avsluta det här, datorn var tråkig. x] Ska också se om jag kan börja om med bloggandet igen, det har ju nästan försvunnit helt, menmen. :)

Sara

Kommentarer
Postat av: Ville

Hästar e coola xD och helvite så lill hästen skrämde livet på mig XD, och jo de okej att sova:D du borde testa älskling<3 och så ska du få känn hur skönt de XD

2010-05-13 @ 11:33:37
Postat av: Feffe

Hihihihi prooottiiieee :]

Hehehe men asså vi få ju riida som bara den ;)

Hiiiihiii :D

2010-05-13 @ 18:40:21
URL: http://itsfeffe.blogg.se/
Postat av: Feffe

SV: Hihihihi jaa Puki e beeest ;)

Jag som ridit in han sååå! (a)

Klart han är awesome xD

Eller så e de tur att jag inte har förstört häststackarn xD

2010-05-15 @ 22:03:33
URL: http://itsfeffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0