Grattis Mimmi! :D <3

Känns som att allt bara går skit för mig just nu. I helgen har jag ju varit i Åsele med Jennifer och Ville, vi har varit i stallet flera gånger om dagen och bara chillat och pluggat litegrann. Det har varit hur bra väder som helst de senaste dagarna (35 grader i solen idag). Fick veta idag att det gått jättebra på engelska nationella och det känns som att det gick bra på veterinärprovet (ko) idag, nästa vecka far vi till Norge med klassen och tvåorna. Har mycket som jag borde vara glad över, ändå så känner jag mig bara depp :(

Vill bara hem till Skellefteå nu igen och vara hemma, slippa fara tillbaks hit till Vännäs igen efter helgen. Skita i allt och bara vara.
Saknar alla mina kompisar i ske-å och vill bara kunna träffa alla varje dag, som de var förut. De har gått flera månader sen jag träffade några av kompisarna.

Jag och Jennifer har inte fått veta än om vi ens har någonstans att bo nästa termin och jag har inte något sommarjobb. Just nu borde jag egentligen sitta och plugga till Matte B Np som vi har imorgon, men jag orkar inte.


Saknar er så otroligt mycket, ni ska bara veta.

Men nu till roligare saker; jag ska gratta min lillasyster Mimmi som fyller år idag :] 11 år blir den lilltjompan ;) Hoppas du haft en jättebra dag idag och fått mycke presenter och viktigast av allt, en massa kakor och sånt ;D Hehe.. Vi ska fira dig i helgen när jag kommer hem igen, så du får inte ha allt för kul innan dess, spara lite roligt åt mig (och kakor.. och cola såklart ;) (A)) :D Haha, så GRATTIS MIMSI PIMSI :D ♥
Emilias blogg :)



Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0